Συνημμένο 2

Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Χρήστος Χρηστάκης
Δημοτ. Σύμβουλος Ελευσίνας
Πρώην Αντιδήμαρχος

Ελευσίνα 27/5/09

Προς : Το Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας.

Δήλωση ανεξαρτητοποίησης

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στα συμφέροντα της πόλης, τους πολίτες της Ελευσίνας και τους φίλους του Συνδυασμού στον οποίο υπήρξα ιδρυτικό μέλος και εξακολουθώ να υπηρετώ και σε συνέχεια της παραίτησής μου από το αξίωμα του Αντιδημάρχου, δηλώνω ότι αποσύρω και τυπικά την εμπιστοσύνη μου από τον Δήμαρχο Ελευσίνας και καθίσταμαι Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος σύμφωνα με την παρ. 4 του του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα.

Οι πράξεις και οι ενέργειες του Δημάρχου, τόσο για το κορυφαίο θέμα της γιγάντωσης του διυλιστηρίου της ΠΕΤΡΟΛΑ - για την αρνητική εξέλιξη του οποίου φέρει αποκλειστικά την κύρια ευθύνη - όσο και για πλήθος άλλων θεμάτων είναι αντίθετες με τις αρχές και τις αξίες του Ελευσινιακού Ενωτικού Συνδυασμού και επιζήμιες για την πόλη.

Η πολιτική μου ανατροφή και οι διαμορφωμένες συνθήκες δεν μου επιτρέπουν να είμαι υποψήφιος στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές με κανένα δημοτικό σχήμα. Είναι αυτονόητο ότι - όπως έπραξα μέχρισήμερα- και μετά την λήξη της θητείας μου στο τέλος του 2010, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την προάσπιση των συμφερόντων της πόλης μας.

Χρήστος Χρηστάκης